BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Islamic Widget

Monday, January 10, 2011

sanah helwah zulfadhli.....

9/1/2011,genap umur aku 19 tahun...kejap ja da 19 tahun aku berpijak di muka bumi Allah S.W.T...tahun ni aku sambut birthday aku at penang...boring gila...membe2 x da meh..semua at ipta msing2..apa leh wat...lpak at cc ja...blik dari cc,aku dkejutkan dengan suara membe aku memanggil nama aku dari tingkat 5 flet medan tengku...dia ajak lepak...aku dengan tanpa perasaan curiga naik la ke ats untuk lpak dengan mreka...time dok lepak ngan mereka aku ngah gayut ngan my ex...(dalam proses pujuk larr...)doa2kan aku brjaya ek..aminn...heee...dok best pnya gayut dlam 1 jam stengah,mmbe aku sorang ni suruh aku balik rumah coz sok pg aku dah nk kna blik ipoh...so,aku pn salam la ngan dpa suma....time aku nk trun tangga,diorang panggil nma aku..."fadhli!!!!.....aku paling ja tngok dpa,kletupppp!!....tlor ayam mrket jlutong mlekat d kpla aku...aduiiii!!!....aku trkena.....pergh....sakit+busuk...aduii....ex aku dlam phone pecah gelak meh....,,hhaaa....anyway tq to all my mmbe.....haha....ni x taw la apa plan bdak2 klebang plak nih....aku dok pkir cra nk escape ja..haha...tp apapun aku happy sngt......thanks all....

0 comments: