BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Islamic Widget

Tuesday, January 11, 2011

langsi lu x ke mna bro.....

haha...arini amat mmenatkan aku n bro2 len...cri sorang "Babi" yg x reti nk byaq hutang...keja nk mngelak ja....cait....aku n bro2 len cri dia dri pg smpai la k ptang....last2 aku jmpa dia at pharmacy lab...haha...muka kcut...haha...haha...bro aku sorang ni(uv),,dah hlg sabar...so "babi" tu mmg nk kna tibai da...nsib bek ada senior2 tahan dia..."babi" tu pn lari nk slmtkan diri..aku n yg len2 cri dia d skitar kwasan castle,last2 jmpa gak...ada dlam A n R,,,,ahahhaa...pengecut tol.....so pegawai stdent affairs trun jmpa kami knapa wat samseng dalam kolej,so kmai wat table talk....mmg trok "Babi" tu kena paku...haha....kami mng akhirnya....korang byangkan dia hutang hmpir 2000 lbih...haha..apa pun..bravooo to all my bro....!!

0 comments: